Běží internet? Pokud ne, hlavní je komunikovat!

Podpora divka

Důležité je problém NAHLÁSIT.
Servis internetové linky na straně klientů řešíme maximálně do 48 hodin od nahlášení poruchy. Z našeho dohledového centra dokážeme linku zkontrolovat, proměřit a monitorovat.
Pokud společně nevyřešíme problém po telefonu, přijede k vám technik, který závadu odstraní na místě.

Dovoláte se nám i o víkendu, svátcích a na Silvestra!

HOTLINE Lipník nad Bečvou: 777 682 510, 580 582 900
servis@mitranet.cz

Po – Pá 8:00 h – 20:00 h
So – Ne 10:00 h – 18:00 h


HOTLINE Tovačov: 608 830 880
servis@mitranet.cz

Po – Pá 8:00 h – 20:00 h
So – Ne 10:00 h – 18:00 h

Právě teď vás zlobí internet a vy nevíte, co s tím? Zavolejte, případně napište na servis@mitranet.cz
Zprávy z této mailové adresy řešíme přednostně.

Problém na naší straně…

Nedostupnost služby z naší strany (strany poskytovatele) řešíme okamžitě. To znamená, že pokud dojde k poruše síťového prvku (nikoliv vašeho domácího zařízení), jednáme ihned. Máme vlastní dohledové a řídící centrum, nepodceňujeme správu sítě a pravidelně pracujeme na údržbě celé naší infrastruktury. Vyvinuli jsme sofistikovaný systém, který umí předvídat kritický stav zařízení. Jsme tak schopni odstranit případný problém dříve, než skutečně nastane. Výsledkem je mnohem spolehlivější síť, než byste čekali a než bývá zvykem u regionálních poskytovatelů.

Problém na vaší straně …

Za dveře Vašeho bytu nevidíme. Internetovou linku prověříme a zkontrolujeme až po anténu. Když je v pořádku a vám přesto internet doma nefunguje?

Co to znamená?

Příčin může být více. Může se stát, že se pokazí váš wi-fi router, přiskřípne se kabeláž, nastane problém v počítači, notebooku, tabletu nebo v uživateli :).
I když není závada na naší straně, jsme ochotni pomoci.
Na oplátku uvítáme, když se v takovém případě nebudete zlobit na nás, poskytovatele internetu. Je to podobné, jako byste reklamovali poruchu dodávky elektrického proudu za to, že se vám pokazil doma vysavač.